سانا متولد 22مرداد 1392 ساعت 05:50 و سروشسانا متولد 22مرداد 1392 ساعت 05:50 و سروش، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

سروش و سانا گلهای مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/2 10:37
نویسنده :
124 بازدید
اشتراک گذاری

   نظر سنجی

اگر ماهی از سال بودم...ماه بهمن؛ چون شکوه خاصی داره و برای ما خاطره‌انگیزه

اگر روزی از هفته بودم... پنجشنبه، از کوچکی هم این روز و دوست داشتم شاید به خاطر سه زنگی بودن دوران ابتدایی و تعطیلی روز بعدش...

اگر عدد بودم... چهار، چون داریم چهارتایی می‌شیم

 اگر نوشیدنی بودم...فقط آب؛ تا به یاد امام حسین‌(ع) به کام  زائران تشنه‌اش می‌رفتم

اگر ثواب بودم... به پای مادرم می‌ریختم

اگر درخت بودم...  سرو، آزادادگی‌اش زبانزد است

اگر میوه بودم...  به«  تا به‌ترین باشم

اگه گل بودم...گل یاس

اگه آب و هوا بودم...بهار  به خاطر طراوت، تازگی و زیبایی‌اش

اگه رنگ بودم...آبی به رنگ آسمان

اگه پرنده بودم...کبوتر حرم

اگه صدا بودم...صدای لطیف مهربانی  

اگه فعل بودم...  فعل دوست داشتن

اگه ساز بودم...نی ؛ نی نوای دلتنگی است

اگه عضوی از بدن بودم...مغز؛ تا اندیشه‌های پلید را بیرون کنم

اگه بخشی از طبیعت بودم...دریا؛ به خاطر سخاوتمندی‌اش

اگه یک حس بودم... حس خوش‌بینی

 

از مامان امین جان به خطر دعوت به این نظرسنجی تشکر می‌کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امین
1 تیر 92 7:55
ممنون که دعوت منو پذیرفتید. در ضمن چهار نفره شدنتون مبارک


خواهش می‌کنیم- مرسی
شنگول و منگول و حبه انگول
1 تیر 92 16:46
سلام سوشی خوفی میخواستیم بت بگیم ماهوادارتیم خدا حافظ داش گل ما


ممنون آبجیای مهربونم
مامان امین
5 تیر 92 16:52
وای الهی جیگرت برم با اون صدای نازت خوشکل خاله خاله جون امین جون تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رأی بدید. متشکرم[h
ممنون خاله- اختیار دارین - حتماً
احتمالاً آقا سروش هم شرکت کنه.