سانا متولد 22مرداد 1392 ساعت 05:50 و سروشسانا متولد 22مرداد 1392 ساعت 05:50 و سروش، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

سروش و سانا گلهای مامان و بابا

بدون عنوان

1392/6/4 0:19
نویسنده :
184 بازدید
اشتراک گذاری

به دنیا آمدن سانا خانم و ذوق‌زدگی آقا سروش

بالاخره دخمل گلم روز 22مرداد  به دنیا اومد و انتظار داداش سروش هم به سر رسید؛ خدارو هزار مرتبه شکر می‌کنم که دومین گل زندگی‌مان صحیح و سالم به جمع ما پیوست.

این روزا ذوق زدگی آقا سروش خیلی دیدنیه ...

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیه
4 شهریور 92 16:26
شیرینم...
قدمش مبارک باشه


ممنون عزیزم
سمانه و زهرا
8 شهریور 92 11:56
تبریک به آقا سروش بابت خواهری خوشگلش...


شنگول و منگول
9 شهریور 92 18:39
دختر دایی هاش قربونش برن


ممنون دختر عمه‌های نازم!
حسنا
8 مهر 92 16:51
خیش ارا دختر و پسر دایی گلم


hamed
29 مهر 92 17:27
وااااااااااااااااااای سروش جونم وبلاگت چقد قشنگ شده. افرین پسر دایی باهوش خودم. بووووووووووووووووووووووس. دوست دارم.....


ممنون

سمیه
19 آبان 92 10:31
قطره ای هستم که از دریا جدا افتاده ام آن غریبم من که دور از آشنا افتاده ام ناکسان از بسکه بر دور و بر من صف زدند کس نمی داند کجایم یا کجا افتاده ام ای عمو جان گر تو می خواهی که پیدایم کنی آنقدر گویم به زیر دست و پا افتاده ام بسکه آمد تیر و بر سر تا به پایم بوسه زد یاد بابایم امام مجتبی افتاده ام گرچه بابا تیر باران شد ولی تابوت داشت من که تابوتی ندارم بر ملا افتاده ام ای عمو این آخرین بار است می گویم عمو بسکه من کردم صدایت از صدا افتاده ام یا حضرت قاسم بن حسن مجتبی(ع) التماس دعا