سانا متولد 22مرداد 1392 ساعت 05:50 و سروشسانا متولد 22مرداد 1392 ساعت 05:50 و سروش، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

سروش و سانا گلهای مامان و بابا

بدون عنوان

1392/1/21 1:14
نویسنده :
156 بازدید
اشتراک گذاری

اندر احوالات آقا سروش

آقا سروش ما سخت به الکترونیک و کارهایی از این دست اهتمام دارد ( شما بخوانید قلع و قمع اسباب‌بازی‌های کنترلی!!! )

پسر گلم! همیشه دنبال فرصتی هستی که به بهانه خرابی اسباب بازی‌هات پیچ گوشتی ساخت خودت رو برداری و به جان این زبون بسته‌ها بیفتی.

انشاءاله همونطور که دوست داری در آینده مهندس الکترونیک بشی و اسباب بازی‌هایی به سبک خودت برای بچه‌ها بسازیی. 

سروش

44

441

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امین
21 فروردین 92 7:31
به به گل پسر مهندس ما، حالت خوبه عزیزم، ایشالا که در آینده هر چی که خودت دوست داری بشی، ولی من مطمئنم که یه فرد موفق میشی از کارهای بچگیت معلومه

ممنون خاله خوب همینطور ما هم برای امین جون آرزو داریم.
سمیه
22 فروردین 92 11:20
ای جانم به افتخار مهندس کوچولوی خودمون هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حسنا
24 فروردین 92 22:29
پسر دایی مهندسمو.... خیش ارات سروشی
زری
29 فروردین 92 10:33
زری
29 فروردین 92 16:15
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) چرا اپ نمکنید؟؟؟
ستایش
1 اردیبهشت 92 1:28
حالا که چنین قصدجسارت دارم
حالا که فقط دو بیت مهلت دارم
باید که پسرعمو از تو نوشت
خوشبخت منم که با تو نسبت دارم

(به افتخار ئاموزای مهندسم چپ به ریز..)


از پاسخ من معلمان آشفتند
وز حنجرشان هرچه درآمد گفتند

اما به خدا هنوز هم معتقدم
از جاذبه تو سیب‌ها می‌افتند
الهام مامان علیرضا
7 اردیبهشت 92 20:16
سلام عزیزم
از طریق وب امین جون با شما آشنا شدم.
مهندس سروش موفق باشی همیشه.


سلام خاله
مرسی که به وبلاگ من سر زدی.